Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

NHA.NL
NHA.NL
Wil jij meer uit jezelf én je tijd halen? Stop met dromen, start met doen! Bij NHA vind je ruim 600 verschillende thuisstudies. Of je nu op zoek bent naar een beroepsopleiding, een taalcursus of een leuke hobbycursus, je vindt bij ons altijd een cursus die bij je past. Jij bepaalt zelf je eigen tempo, maar je staat er bij NHA nooit alleen voor. Veel opleidingen kun je volgen met de hulp van een docent die jou digitaal begeleidt. Zo werk je stap voor stap toe naar een waardevol diploma of getuigschrift. Met 85 jaar ervaring in het afstandsonderwijs ben je bij NHA verzekerd van een kwalitatieve opleiding. Wij helpen jou om jouw tijd zinvol te besteden en je dromen waar te maken. Dit is jouw tijd!

Ik ben tevreden met NHA, omdat jullie website super duidelijk is en er heel veel keuze is qua welke opleiding of cursus iemand zou willen doen. Ik heb zelf 2 kinderen onder de 2 jaar en wou iets voor mezelf doen en dat kon door jullie.
Top dat het materiaal online en op papier is.
Jammer dat het 'welkomstcadeau' nog steeds niet gearriveerd is.
Bijna op elke pagina wel een spel- of stijlfout.
Daarnaast grafieken en info van voor 2018. Snap best dat je een cursus niet elke half jaar kunt opdaten maar sommige relevante informatie is echt achterhaald. Reizen naar Rusland en Israël populair? Ik dacht het niet. Daarnaast worden organisaties genoemd die inmiddels al jaren niet meer (als dusdanig) bestaan.
krijg wel altijd iemand aan de telefoon die je op een correcte manier probeert te helpen
Ik heb al een aantal opleidingen gedaan bij NHA. Ik ben uitermate tevreden. Het is goed georganiseerd. De lesstof is duidelijk, concreet en sluit goed aan bij de examens van, in mijn geval, de BGN. Docenten zijn hulpvaardig en snel.
NHA geeft snel en duidelijk informatie over de studie die je zoekt. Daarnaast ook duidelijke instructies voor het bestellen van je Tablet etc.
Ik ben heel tevreden, goede overzichtelijke cursus en goede en nette communicatie.
Fijne communicatie.
Het voldoet aan mijn eisen. Ik ben tevreden.
De cursus is duidelijk. Ik zou graag nog wat meer oefenopgaven doen.